NOVETATS

REMODELACIÓ DE LA VITRINA FÒSSILS DE L’EOCÈ: FÒSSILS I CANVI CLIMÀTIC

És una contribució del Museu de Geologia Valentí Masachs al coneixement del fenomen del CANVI CLIMÀTIC, des del punt de vista geològic i com a causa natural.
Els canvis climàtics detectats en el transcurs de la història geològica de la Terra, han estat d’una lentitud que es compta en milions d’anys, i que evidentment no han estat induïts per causes antròpiques.
Aquí s’hi exposen els canvis en la distribució geogràfica de flores i faunes, explicades amb l’ajut d’elements actuals importats de països intertropicals, comparant-los amb fòssils del fons de la col·lecció paleontològica del Museu.
Dirigit a tota persona interessada per saber-ne més sobre el fenomen del Canvi Climàtic i que desitgi apropar-se d’una forma activa, a resoldre un dels grans reptes que afronta la humanitat.
S’hi ofereix una informació enfocada de manera didàctica a ensenyants i estudiants de tots els nivells, especialment de

Biologia, Ciències de la Terra i Medi ambient. Cadascú se’n pot prendre el nivell informatiu que li calgui, ja que existeix la possibilitat d’enfocar-ho des d’un alt nivell científic fins a la forma divulgativa més popular.
Pel concepte de “saber-ne més”, el visitant disposa d’un recull de codis QR que pot captar amb el mòbil i així emportar-se la informació a casa.